Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Δεύτερο Ιατρείο στη Νέα Καλλικράτεια Χαλκιδικής



 Μετά από αρκετή σκέψη, αποφάσισα να διευρύνω την επιστημονική μου δραστηριότητα, ιδρύοντας ένα νέο ιατρείο σε ένα αγαπημένο μου μέρος, όπου περνώ εδώ και αρκετά χρόνια πολλές όμορφες καλοκαιρινές στιγμές με την οικογένειά μου.


 Τώρα λοιπόν, μπορώ να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε παλαιούς και νέους ασθενείς μου και υπογόνιμα ζευγάρια και στη νέα διεύθυνση, Οσίας Παρασκευής 45 και Κ.Κοττάκου 21, στο κέντρο της Νέας Καλλικράτειας, καλύπτοντας τις ανάγκες για ιατρικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στα πλαίσια της Ουρολογίας, Ανδρολογίας και Υπογονιμότητας και του πληθυσμού του Νομού Χαλκιδικής, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.









1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια στο γιατρό για το νέο ιατρείο! Τι γίνεται όμως με εμάς που είμαστε σε άλλη πόλη; Προτείνετε κάποιον ουρολόγο Θεσσαλονίκη από αυτή την λίστα;